Vlasnici "Inobačke" nisu Bosanci, nego Crnogorci. Greška je da se radi o Dodikovoj firmi.
Preduzeće mnogo gradi što u Novom Sadu, tako i na Zlatiboru. Upravo su završili stanove za izbeglice u Veterniku. Mnogo su uspešni u svom poslu. Ne znam da li je tačno da je"Pančeta" u Njegoševoj njihov restoran, a ako jeste sve pohvale.
Grad se širi,a kod davanja dozvola za gradnju niko nije vodio rauna o parking mestima.Od centra su napravili kokošince ne vodei računa o tom problemu.Pa svi vole novce i oni koji planiraju i oni koji grade.Niom.tu.nije stalo do grada Novog Sada,ili su u velikoj manjini
Odlicno resenje za grad i za gradjane!Steta sto smo ovoliko dugo cekali na ovakvo resenje jer je svuda u svetu ovako nesto normalno. Mislim da ce se napraviti novi trg na mestu sadasnje garaze kod uspenske crkve?!Bravooooo
Kakav 5g sta ti pricas :))))
Celicni konj, vatrena voda, celicna ptica pa vi kao indijanci da ste.
Austrijska kompanija nije ofsor firma. Svasta s tobom
Ovo je odlična vest jer Novi Sad se ubrzano širi, sve više stanovništva dolazi i sa njima automobili. Prema jednoj studiji 40% vozila u centru kruži tražeći parking pa ovakav projekat ima veliki značaj. Isto tako ako uspe ova koncesija mogu se raditi i dalje pa i veće samim tim što gradu treba dosta skupih investicija. Nadamo se da će se graditi i četvrti most ali treba ih još nekoliko a nadamo se smanjenju straha od naplata mostarine kojim bi se finansirala gradnja istih a ima još toga.
Jako kaskamo za koncesijama, akcionarskim društvima i slično a takve investicije mogu puno da pomognu razvoju.
E naš gradonačelniče, zar nema boljeg rešenja od gradnje garaža u centru Novog Sada?
Video sam svetska rešenja. Jedno jednostavno , efikasno, jeftino, ekološki opravdano :
Na 4 pravca na ulazu u grad napraviti parkinge na kojma će oni koji dolaze svakodnevno iz ostalih mesta u Novi Sad ostavljati svoja vozila sa minimalnom naknadom a od parkinga preusmeriti gradski prevoz (najbolje tramvaj) prema gradu. Time se čuva grad od zagađenja i prostor za postojeće stanovnike. To bi izgradili sami i bili primer ostalim gradovima.
Čudi me da gradski arhitekti nisu videli ova rešenja. Primer ovog rešenja je grad Solt L. u Juti u SAD. Gradski prevoz je električan i besplatan. Truli zapad ! Lako je uništavati budućnost. Pošaljite ovo rešenje Gradonačelniku! Nije kasno da se opametimo.
Koliki je finansijski rizik za naplatu garažnog mesta u strogom centru grada? O čemu ovaj priča? Zamisli da ti neko pokloni takvu lokaciju, bilo gde u svetu? Mi kao nemamo mašine da iskopamo rupu u zemlji? Pa i da nemamo, možemo unajmiti podizvođača koji ima. Deluje sumanuto, ili je neko uzeo lepu lovu.
Posle dugo vremena da procitam jednu kvalitetnu i lepu vest za sve nas gradjane. Svaka cast gradu i svaka cast domacim kompanijama na ovakvom podvigu! Jesam lokalpatriota i drago mi je sto domaca dirma radi ovaj posao. Ne znam detalje i nisam posebno zainteresovan, ali se nadam da ce ovo dobrineti rasterecenju saobracajne guzve u centru. Svaka cast novosadjani moji
Mislite malo pre nego što pišete comment. Austrijska firma ali su naši vlasnici iz Austrija, naši Srbi. Druga stvar što kažete drva, a ne beton, to je zbog dometa 5G jer ne može da dobaci mora se seći stablo, staviti betod da odbi zrake i sl. Malo pomislite.
Umesto novog modela saobraćaja po centru...izmeštanja privatnih automobila iz centra (stimulisanjem ‘park and ride’ ili naplatom/zabranom/smanjenjem parkinga)...širenju oboda pešačkih zona...
Nadzemna garaža od četiri sprata na uglu Uspenske i Šafarikove, gde svaka etaža ima kapacitet od po 70 mesta, podzemna garaža kod Banovine sa dva nivoa od po 70 parking mesta i Trg republike, tj. Riblja pijaca gde će biti garaža sa dva podzemna nivoa, od kojih će svaki imati po 200 parking mesta.
Jel sad malo jasnija borba stanovnika Novog Naselja protiv POLUukopa gareze ispod prozora spavacih soba i da se svo zelenilo pretvori u beton i da se za to naplacuje po 30 eura mesecno? A kad smo kupovali stanove na ovoj lokaciji, takve su nam bajke pricane a sad udisemo prasinu i gazimo blato cekajuci da se posao zavrsi do kraja.
Zašto sve davati strancima da grade? Pa je l moguće da mi ništa ne znamo da napravimo ili da nemamo para? Pa je l moguće da ne možemo garaže da izgradimo iz sopstvenih sredstava? Je l moguće da toliko para nemamo? Zašto stranac da ubira prihod, zar ne možemo mi to sami da napalaćujemo ili već nemamo vremena da čekamo da nam se novac vrati?
Koncesionar će dobiti posao gradnje i održavanja podzemnih garaža u Ulici Modene, na uglu Uspenske i Šafarikove, kod zgrade Banovine i na Trgu republike.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Austrijska kompanija i novosadska "Inobačka" će graditi četiri garaže u Novom Sadu
Autor: Žarko Bogosavljević - zarkob@021.rs
Novi Sad
•01.06.2020.
•13:30 > 14:17
Komentari 24
Dodik
Preduzeće mnogo gradi što u Novom Sadu, tako i na Zlatiboru. Upravo su završili stanove za izbeglice u Veterniku. Mnogo su uspešni u svom poslu. Ne znam da li je tačno da je"Pančeta" u Njegoševoj njihov restoran, a ako jeste sve pohvale.
Gole
Bojan
Jel to trik pitanje? Koji moron bi između austrijske i bosanske firme izabrao bosansku?
Detelinara
Ja sam
Svaka cast!
Vidoje
Celicni konj, vatrena voda, celicna ptica pa vi kao indijanci da ste.
Austrijska kompanija nije ofsor firma. Svasta s tobom
Ns 49
Jako kaskamo za koncesijama, akcionarskim društvima i slično a takve investicije mogu puno da pomognu razvoju.
Brut
Video sam svetska rešenja. Jedno jednostavno , efikasno, jeftino, ekološki opravdano :
Na 4 pravca na ulazu u grad napraviti parkinge na kojma će oni koji dolaze svakodnevno iz ostalih mesta u Novi Sad ostavljati svoja vozila sa minimalnom naknadom a od parkinga preusmeriti gradski prevoz (najbolje tramvaj) prema gradu. Time se čuva grad od zagađenja i prostor za postojeće stanovnike. To bi izgradili sami i bili primer ostalim gradovima.
Čudi me da gradski arhitekti nisu videli ova rešenja. Primer ovog rešenja je grad Solt L. u Juti u SAD. Gradski prevoz je električan i besplatan. Truli zapad ! Lako je uništavati budućnost. Pošaljite ovo rešenje Gradonačelniku! Nije kasno da se opametimo.
Zivkovic
Mlata
Nora
Brukajlo
Петровград
...
Seka Persa
Novi Sad koji znam postade bivši. Odavno.
Liman FCV
To su ti preostale tri.
Xyz
Odgovor za NN
Vlada
Novosađanka
Лука Лабан
Mlata
Петровград
NN
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H